کوین پرینس بواتنگ: امیدوارم در دوئل با برادرم، برنده باشم

کوین پرینس بواتنگ بازیکن خط میانی باشگاه شالکه اعلام کرده که بی صبرانه منتظر است تا برادرش ژروم را شکست دهد.

امشب دو تیم شالکه و بایرن مونیخ درشرایطی رودرروی هم قرار می گیرندد که این بازی به نحوی مصاف دو برادر نیز هست. کوین پرینس در بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 12 میلیون یورویی از میلان جدا و به شالکه پیوست و خیلی سریع در ترکیب این تیم جاافتاده و در سه بازی ابتدایی ای که برای این تیم برگزار کرد، به دو گل رسیده.

حالا بازیکن 26 ساله شلکه این فرصت را دارد تا در بازی امشب تیمش مقابل بایرن در گلزنکرشن به استقبال برادرش برود.

کوین پرینس بواتنگ در صحبت هایی به بیلد گفت:« ما با سینه ای سپر به میدان می رویم ؛ آماده برای مصاف با بایرن! امیدوارم که بتوانم در دوئل با برادرم ژروم، برنده باشم.»

جولین دراسلر که روز جمعه 20 ساله شد هم نظر فردی اش را در مورد بازی امشب اعلام کرده و ابراز امیدواری کرده که بتواند دروازه دروازه بان اسبق شالکه ، یعنی مانوئل نویر را که حالا در درون دروازه بایرن قرار می گیرد باز کند.

او که در سال 2011 از شالکه به بایرن منتقل شد، هنوز از تیم سابقش گل نخورده است. دراسلر دراین باره گفت:« وقتی مانوئل مجبور شود که توپی را از درون دروازه اش خارج کند، این همه ما را خوشحال می کند  . امیدوارم که بتوانم در روز تولدم این اتفاق را جشن بگیرم.»

شالکه در حال حاضر در رده نهم جدول بوندس لیگا قراردارد و از 5 بازی خود 7 امتیاز به دست آورده ولی بایرن مونیخ با 2  امتیاز فاصله نسبت به دورتموند صدرنشین در رده دوم جدول است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 11:51 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح